ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ (ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ)

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, έχετε την δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, λαμβάνοντας υπόψη σας τις παρακάτω προϋποθέσεις.

• Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί.

Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε μολύβια, mascara, eyeliner, lip gloss και προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα.

Επιστροφές σε κωδικούς που είναι σε προσφορά δεν γίνονται αποδεκτές.

Επιστρέφοντας ένα προϊόν έχετε δύο επιλογές:

- Αντικατάσταση Προϊόντος

Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός μη ελαττωματικού προϊόντος θα επιβαρυνθείτε με 5€.

Αναλυτικά:

• Έξοδα επιστροφής: 1,5€

• Κόστος αποστολής του νέου δέματος: 1,5€

• Έξοδα αντικαταβολής: 2€

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εάν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στις αξίες των επιστραμμένων και των νέων προϊόντων αυτή συμψηφίζεται με τα παραπάνω έξοδα και το τελικό ποσό καταβάλλεται με την παράδοση του δέματος στην ACS Courier.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΠΑΣΜΕΝΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση μόνο και εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής του. Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή.

Σε αυτή την περίπτωση αντικαθίσταται το ελαττωματικό προϊόν με νέο και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση. Παρακαλούμε ακολουθείτε πάντα τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1. Με το που παραλάβετε το δέμα σας και διαπιστώσετε οτι ένα ή και περισσότερα προϊόντα είναι σπασμένα θα πρέπει την ίδια μέρα να μας καλέσετε στο 2311 110155 και να μας ενημερώσετε ή στέλνετε ένα email στο cs@bvelo.gr με θέμα "Παραλαβή Σπασμένου Προϊόντος".

Βήμα 2. Καλείτε την ημέρα παραλαβής μόνο την πλησιέστερη ACS Courier και ενημερώνετε οτι παραλάβατε ένα δέμα εντός της ημέρας με σπασμένο προϊόν και θέλετε να το επιστρέψετε για αντικατάσταση.

Βήμα 3. Συσκευάζετε το προϊόν στο αρχικό κουτί που σας ήρθε η παραγγελία και παραδίδετε στον courier την ίδια ημέρα.

Βήμα 4. Η ACS Courier θα επικοινωνήσει μαζί μας με το που παραλάβει το δέμα, για να ξεκινήσει η διαδικασία της αντικατάστασης. Το αρμόδιο τμήμα της MUA Greece θα σας κρατάει ενήμερους για την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσω email.


Σε περίπτωση που μετανιώσατε για την επιλογή σας και επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν έχοντας επιστροφή χρημάτων, θα επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής 1,5€ τα οποία θα αφαιρεθούν από την αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επιστρέψατε.

• Συσκευάζετε και αποστέλλετε το προϊόν ή προϊόντα στη διεύθυνση μας. Με το που παραλάβουμε και ελέγξουμε την κατάσταση του προϊόντος ή προϊόντων θα επικοινωνήσει μέσω email το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας για να σας ενημερώσει για τα παρακάτω βήματα που ακολουθούνται σε αυτήν την περίπτωση.

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται ως εξής:

• Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.

• Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε στείλει με email στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός 30 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.


ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

• Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής,  η MUA Greece έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.

• Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών ACS Courier.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Μπορείτε να επικοινωνήσετε ανά πάσα στιγμή με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της MUA Greece:

- στέλνοντας email στο cs@bvelo.gr

- τηλεφωνικώς στο 2311 110 155 Δευτέρα εώς Παρασκευή  10.30-16.00 (εκτός αργιών)